Opțiuni compuse,

Scanarea fișierelor compuse
  • Consilier auto pentru opțiuni binare
  • Raportați o înșelătorie de asistență Caseta de dialog Configurare complexă imprimantă din Publisher Publisher pentru Microsoft Publisher Publisher Publisher Publisher Publisher Mai multe

Nu Da Pentru a crea o campanie, parcurgeți pașii următori. Stabiliți numele, obiectivele și programarea campaniei, selectați unitățile de anunțuri și metoda de direcționare, apoi creați anunțul. Dați clic pe Campanii. Dați clic pe Creați campania. Notă: poate dura până la șase ore până la începerea difuzării anunțurilor în campaniile noi.

Configurați Parcurgeți pașii următori pentru a crea campania.

Mai întâi, alegeți tipul de campanie și de obiectiv. Tipul campaniei: selectați tipul campaniei. Anunț intern: o campanie prin care vă promovați propriile aplicații și site-uri. Vândută direct: o campanie pe care o creați pentru un advertiser. Tipul obiectivului: selectați obiectivul în baza căruia va fi cuantificată campania. Anunțuri mediate recomandate pentru completare : anunțurile dvs.

Numărul de afișări: setați numărul de afișări pentru campanie. Numărul de clicuri: setați numărul de clicuri pentru campanie.

Caseta de dialog Configurare complexă imprimantă din Publisher

Procentajul de afișări: setați procentajul de afișări zilnic care să fie direcționate spre campanie. Dați clic pe Continuați.

opțiuni compuse exemplu de opțiune binară

Selectați unități de anunțuri și opțiuni de direcționare Parcurgeți pașii de mai jos pentru a selecta unități de anunțuri. Dați clic pe Adăugați unități de anunțuri. Bifați caseta de selectare câștigurile posibile pe Opțiunile binare lângă unitățile de anunțuri care doriți să se difuzeze în această campanie.

De asemenea, puteți să dați clic pe Selectați-le pe toate pentru a adăuga toate unitățile de anunțuri disponibile. Dați clic pe Confirmați. Pentru a seta opțiunile de direcționare în funcție de utilizatori, dați clic pe Direcționare avansată, apoi pe fiecare dintre criteriile pe care doriți să le modificați: Locații: selectați locațiile geografice pe care doriți să le vizați.

Dați clic pe Doresc să aleg Selectați Toate țările și teritoriile dacă nu doriți să aplicați direcționarea în funcție de anumite criterii geografice.

Opțiuni PrePay | Orange

Limbile: selectați limbile pe care doriți să le vizați. Limbile se bazează pe setările privind limba alese pe dispozitivul utilizatorului.

Scanarea fișierelor compuse O tehnică obișnuită pentru ascunderea virușilor și a altor programe malware o reprezintă introducerea încorporarea acestora în fișiere compuse, precum arhive sau baze de date. Pentru a detecta virușii și celelalte programe malware ascunse în acest mod, fișierul compus trebuie dezarhivat, fapt care poate încetini scanarea. Poți limita setul de fișiere compuse de scanat, accelerând astfel scanarea. Metoda folosită pentru procesarea unul fișier compus infectat dezinfectare sau ștergere depinde de tipul de fișier. Pentru a configura scanarea fișierelor compuse: În fereastra principală a aplicației, faceți clic pe butonul Setări.

În mod prestabilit, în acest câmp apare limba engleză. Furnizori de servicii de internet: selectați furnizorii de internet pe care doriți să îi vizați. Valoarea prestabilită din acest câmp este Toți furnizorii de servicii de internet și Wi-Fi.

The PASSÉ COMPOSÉ tense in FRENCH - French Conjugation

Dispozitivele și opțiuni compuse sistemelor de operare: selectați dispozitivele și versiunile sistemelor de operare pe care doriți să le vizați; În mod prestabilit, acest câmp este setat la Toate versiunile sistemelor de operare și toate dispozitivele.

Grupurile demografice: direcționați anunțurile către anumite grupuri de clienți, care au cele mai mari șanse de a fi interesați de aplicația promovată.

opțiuni compuse câștigați bani pentru a viziona videoclipuri

Exemplu: o aplicație pentru proaspetele mămici, care vizează femeile cu vârsta cuprinsă între 18 și 44 de ani. În mod prestabilit, acest câmp este setat la Toate grupurile demografice disponibile.

Crearea unei campanii

Direcționarea mai precisă în funcție de criterii demografice înseamnă că anunțurile din campania direcționată vor fi afișate pentru mai puțini clienți. Acest lucru poate fi de dorit în cazul aplicațiilor de specialitate. În cazul aplicațiilor cu scop general, direcționarea mai amplă în funcție de criterii demografice va duce la extinderea publicului.

Ajustați campania și obiectivul Nume: introduceți un opțiuni compuse pentru campanie. Numele campaniei nu va fi vizibil pentru utilizatori. Obiectiv: stabiliți un obiectiv pentru campanie.

opțiuni compuse opțiuni binare platformă

Acesta se bazează pe tipul de obiectiv ales și poate fi un procentaj de afișări, opțiuni compuse număr de afișări sau un număr de clicuri pe care doriți să-l înregistrați în campanie. Înainte de a seta un obiectiv pentru această campanie, vă recomandăm să examinați datele statistice privind traficul, afișările și clicurile aplicației, pentru a identifica tendințe și pentru a vă asigura că obiectivul poate fi realizat în perioada de timp programată.

  • Câștigurile la distanță cu o investiție minimă
  • Но, проживи он и тысячу жизней, он не смог бы перезнакомиться со всеми Диаспаре, и хотя он и отдавал себе отчет в том, что чувство этой непреодолимости иррационально, оно все-таки подавляло .

Planificarea obiectivelor: stabiliți data de începere și data de încheiere pentru campanie. În campaniile cu tip de obiectiv pentru anunțuri mediate, puteți să setați o dată de încheiere sau să difuzați campania până când decideți să o întrerupeți.

DENUMIRILE TEHNICE ALE SUBSTANTELOR COMPUSE - Potrivește

Trebuie să setați obiective precise ale campaniilor, pentru ca acestea să fie optimizate complet. Aflați mai multe Setați opțiunile avansate Pentru a seta limita de frecvență sau ritmul de difuzare a anunțurilor, dați clic pe Opțiuni avansate.

opțiuni compuse opțiuni fapte interesante

Limita de frecvență: activați această opțiune dacă doriți să limitați numărul de ocazii cu care anunțurile dvs. Aflați mai multe Ritmul de difuzare a anunțurilor: setați ritmul în care se vor difuza anunțurile, pentru a controla numărul de afișări înregistrate de fiecare element rând: Uniform: se opțiuni compuse că fiecare element rând înregistrează suficiente afișări pentru a-și menține eficiența în fiecare zi. Acesta este ritmul recomandat dacă încercați să gestionați mai multe campanii.

Cât mai repede posibil: se asigură că această campanie înregistrează afișări cât mai repede posibil. Acest ritm va opțiuni compuse, probabil, afișările care ar fi fost alocate altor campanii, pentru a crește șansele ca această campanie să își realizeze obiectivul.

Faceți o estimare privind obiectivele Cu ajutorul estimăriicampaniile nu vor concura unele cu celelalte și vă veți îndeplini obiectivul.

Dați clic pe Faceți o estimare. Examinați rezultatele estimării. Dacă doriți, puteți să modificați campania și să desfășurați din nou estimarea.

opțiuni compuse tranzacționarea pe piață de către roboți

Dați clic pe Salvați și continuați. Anunțurile dintr-o campanie trebuie să respecte politicile Google privind platformele. Aflați mai multe. Dați clic pe Creați un anunț.

Comutare șablon

Selectați elementul pe care îl promovați: o aplicație din Google Play: puteți căuta aplicația folosind numele acesteia, numele dezvoltatorului sau codul de aplicație, iar noi vom folosi rezultatele pentru a crea anunțul; o aplicație din App Store: puteți căuta aplicația folosind numele acesteia, numele dezvoltatorului sau codul de aplicație; vom folosi rezultatele pentru a crea anunțul; O aplicație găzduită altundeva: introduceți adresa URL de destinație la care AdMob îi va direcționa pe utilizatori atunci când dau opțiuni compuse pe anunț.

Selectați un tip de anunț și introduceți detaliile relevante pentru acesta. Notă: tipul de anunț trebuie să fie compatibil cu unitățile de anunțuri pe care le-ați selectat anterior și cu ceea ce promovați.

opțiuni compuse opțiuni binare parabolc sar

Mai multe despre acest subiect